VISITA AL CASTELL DE PALAU-SOLITÀ, FUNDACIÓ FOLCH I TORRES

Hola a tots.

El passat dia 28 d' abril vam visitar la Fundació Folch i Torres al Castell de Palau-Solità. Aquesta visita la realitzen , cada any, els alumnes de 4t. de Primària.
Vam tenir la gran sort de poder conèixer en Ramon Folch i Camarasa, fill d' en Josep Mª, autor de les Extraordinàries Aventures d'en Massagran. És una persona amabilíssima i es va carregar de paciència ja que ens va signar a cadascun de nosaltres el còmic que portàvem.
Va ser una sortida diferent i divertida i que recordarem sempre.






Comentaris

Cristina ha dit…
Quina sort vam tenir de poder veure en persona en Ramon Folch.
Va fer un esforç i, sabeu, que va venir expressament de casa seva.
Anònim ha dit…
Tens tota la raó Cristina perquè potser estava massa enfainat per poder-nos atendre
Noemí ha dit…
Em va encantar coneixer al ramon! I ademés el meu comic no estava firmat, per que la meva germana anava a quart al 2006, quan Ramon estava malalt! I a la pobre no li va poder firmar! Quina pena oi!Igualment m'ho vaig passar tan be... que no u espreso amb paraules
Anònim ha dit…
Quin morru!! Si que feu excurssions!...Nosaltres, amb el que portem de curs hem fet 1!...I l'últim dia del trimestre anirem a una altre, després ens espera el treball de síntesi!

Entrades populars d'aquest blog

El color de la pell (Projecte humanae)

DEURES I ACTIVITATS